Top 10 Sequined Dresses for the Holidays!

Donnerstag, November 29, 2012

Vote for this post at Lucky Magazine here.

Top 10 Sequined Dresses
I have chosen 10 amazing sequined dressed for you....
Jacket - Ted BakerPumps - Badgley MischkaClutch - Dorothy PerkinsWatch - Michael KorsRing - Amritsa SinghDress - Malene BirgerNecklace - WhistlesEarrings - mytheresa.comLipstick - Elizabeth Arden Eyeshadow - NARS (similar)

Hey my loves,

I always loved sequins, guess cause the little girl in me is still alive and I must admit that I was so happy when I saw that sequins were becoming a new trend on the runways! In the past sequins were only for special occasions and even then you had to be careful how you pair them in a outfit. Today this has changed - you can use sequined pieces in your everyday outfits and don´t have to wait for a special occasion. That´s why I wanna introduce you to my most favorite sequined pieces of this season from different stores. Just click the picture description over every picture to be re-directed to the stores.
xoxo Pakize

Hallo meine Süßen,

Ich habe schon immer Pailletten geliebt, wahrscheinlich weil das kleine Mädchen immer noch in mir irgendwo versteckt ist und als ich sah das Pailletten auf den Modenschauen der Welt wieder auftauchten, war ich so glücklich über diesen neuen Trend! In der Vergangenheit waren Pailletten nur für besondere Anlässe gedacht und selbst dann musste man darauf achten wie man sie kombiniert. Heute hat sich das geändert - man kann Pailletten Stücke in die tägliche Garderobe miteinbauen und muss nicht mehr auf besondere Anlässe warten. Deshalb möchte ich euch heute meine Lieblingsstücke der Saison von verschiedenen Marken vorstellen. klickt einfach nur auf die jeweilige Bildbeschreibung über den Fotos um auf die jeweiligen Stores umgeleitet zu werden.
xoxo Pakize




---------




---------




----------




---------



----------



---------



---------



You Might Also Like

19 Kommentare